2011-06-27

Det som gömms...

Om ni minns så skrev jag ju i vintras att mitt favoritläppglans försvunnit och att jag sen var tvungen att köpa ett nytt. Att jag inte saknat det förrän då det var dags att åka till Thailand var av den enkla anledningen att det passar bäst i sommarväder:)

Jag letade verkligen på alla tänkbara ställen efter det där och det var spårlöst borta! Så jag beställde ett nytt helt enkelt!
Ja, hur det nu var så en kväll när jag kom hem för nån månad sen och skulle känna i fickan på min mörkröda skinnjacka om telefonen låg där så fiskade jag upp det försvunna läppglanset:) Hade ju inte använt jackan sen tidig höst/sen sommar så därför hade jag inte upptäckt det tidigare. Jamen så bra! Nu har jag ju två:)

Kan inte säga vad det är med det där läppglanset men det är så jäkla bra! Det är nåt magiskt på nåt vis för det har liksom inbyggt självförtroende. Målade på ett lager efter lunchen idag, även om jag mest bara har det till fest då färgen är lite speciell och sen gick jag hela eftermiddagen och kände mig alldeles lycklig! Fast jag känner mig ganska lycklig överlag så fick lyckan en extra skjuts med läppglanset:)

Bara 4 dagar kvar till semestern nu... Går resten av veckan lika fort som idag så är vi snart där! Första dagen på sommaren som det var riktigt "sommardrag", stackars sommarjobbaren Caroline fick en rejäl start tror jag, var lite svårt att finna tid att hjälpa henne. Som jag sa: "Det är nog många som fått midsommar nu efter semestern..."

1 kommentar:

Erika sa...

Haha, är inte det där typiskt!? Men så bra, du får lägga dom på olika ställen nu då så inte båda kommer bort! =)

Kram!!