2011-05-18

Lista!

Hittade denna lilla lista på Stinas blogg och jag är ju en sucker för listor så givetvis kopierade jag den!

Dagens humör: Rätt bra överlag. Lite smått irriterad på vissa saker (läs folk) men inget värre än så.

Dagens borde: Det är väl som alla andra dagar, borde lägga mig i tid, borde städa lite oftare, borde verkligen äta bättre, borde motionera mer, borde borde borde...

Dagens frisyr: Inbakad fläta under dagen som nu blivit till lite lockigt utsläppt hår

Dagens smink: mascara, ögonbrynsskugga och lite bronspuder

Dagens klädsel: Till och från jobbet var det baggy jeans och röd munkjacka. På jobbet var det såklart mina arbetskläder och nu är det vit t-shirt och lila mysbrallor.

Dagens favoritlåt: Call your girlfriend - Robyn och Come clarity - In flames

Dagens planer: Klurar på när jag ska åka och hälsa på Emma, och hoppas innerligt på att Erika vill/kan följa med!
Dagens vill ha: RESA!!! Överallt nästan!

Dagens längtan: Längtar väldigt mycket efter min lillasyster som jag inte träffat sen i mitten av januari. Men om 2 veckor!!!

Dagens beroende: Salt!

Dagens tråkigaste: Mens :( Finns liksom inget mysigt med det. Värst är ju mina okontrollerbara matbegär!

Helgens bästa: Othilias dop och shoppingen i Valbo

Helgens mest efterlängtade: IKEA!

Helgens pinsamaste: Hände inget pinsamt såvitt jag vet

Dagens motto: Tydligen att ge efter för varenda begär jag har (nästan)

Skickar denna vidare till samtliga....

Inga kommentarer: