2011-05-25

Försmak...

...på vad som komma skall! Kändes som att jobba en dag under semestrarna idag. Lite personal och MYCKET kunder och annat göra. En sån där dag när man är rätt säker på att man har autopilot på bilen för att hitta hem. Var lite orolig att Volvon inte riktigt lärt sig vart han bor än, men hem kom jag och lyckades även stanna på Ica och köpa dom två saker jag behövde till matlagningen. Lika bra att få känna på det lite igen, för snart drar det ju igång med ledigheterna. Eller ja, två på jobbet har ju semester den här veckan så lite har det ju börjat. Och nästa vecka jobbar jag förhoppningsvis bara måndag och tisdag:) Vet säkert att jag är ledig onsdag och torsdag, men fredagen är inte spikad. Är ju dessutom ledig måndag och tisdag veckan därpå, så får jag bara klart med fredagen har jag ju en hel vecka ledigt!!!

I morgon ska jag börja dagen i händerna på bästa frisören Linnèa! Sen kommer det nog dröja länge innan jag kan klippa mig igen, för hon får ju bebis i augusti och jag vill inte gå till nån annan. Har inte den blekaste aning om hur jag vill klippa mig, bara att jag vill göra en förändring. Litar fullt på Linnéa att hon fixar det!

Inga kommentarer: