2011-04-20

Taggad!

Alltså, det här med packning har ju aldrig varit min starka sida... Det går verkligen inte att behärska sig! Och det måste jag ju, 4 andra personer ska ju också ha plats med sina grejer i bilen i morgon. Det är ju inte bara kläderna som ska få plats heller. Ska ha med mig datorn och mina högtalare och det tar ju en del plats kan jag säga...

Jaja, på nåt vis går det väl. Man har ju spelat en del tetris i sina dar så vi lyckas nog klämma in allt.
Hursomhelst så ser jag fram emot helgen sjukt sjukt mycket! Det kommer bli galet kul! Får väl se om jag hinner uppdatera nåt under helgen eller om det kommer vara full rulle hela tiden.

Var och provkörde bilen igår och jag blev lite kär måste jag erkänna! Men det kommer ändå inte bli den som det ser ut, fick alldeles för dåligt för min älskling och har en annan spekulant på den så jag avvaktar ett par veckor helt enkelt! Måste hejda mig lite... Tur att det är påsk och grejer nu så jag kan tänka lite på annat. Men en ny bil ska det bli! Och en Volvo V50 har jag bestämt mig för!

1 kommentar:

Amanda sa...

"sjukt vilka åk" kan ju tolkas olika ;)Vilket drag, vilken fest och VILKEN HELG! mycket fin summering av den :)