2011-04-04

Så det kan gå!

Tagen på bar gärning när han sitter och käkar på mammas blomma!

Igår lämnade jag Melvin mitt på dan och åkte till farmor och käkade. Stek med potatis och sås och glass med jordgubbar och hallon till efterrätt! Mycket gott! Haft lite dåligt samvete för att jag inte hälsat på henne på länge så nu blev det äntligen av. Fick även höra historien om hur hon och farfar träffades första gången, det var kul!
Hon är ju himla ärlig min farmor alltså... När vi pratade om åldrar så sa jag: Ja jag tycker ju inte det är så himla roligt att vara 30 heller. Då kontrade hon med: Nä och snart är du 31, du lär väl ut och leta nåt du å innan du går över gränsen.
Haha!
Fick dock inget svar när jag frågade vart den där gränsen går :)

Haha, tur att jag inte är nån sån som har problem med att vara singel (om det nu är det jag är???). Andra verkar dock ha mer problem med det än jag;)

Men snart snart snart har jag nog en ny "kärlek" i mitt liv skulle jag tro. Beställde nämligen en iPhone för en stund sen! Kunde inte stå emot suget;) Och dessutom börjar knapparna på min telefon bli lite sega... Sådär att man ibland får trycka en gång till för att den inte tog första trycket. Ska bli spännande att se vad jag kommer tycka om den lilla manicken:)

1 kommentar:

stina sa...

jag kan fixa det där, maila mig me alla uppgifter :) är pirrig idag då jag hoppas telen kommer :) kram