2011-04-18

Nu vill jag ha den!

Jag känner mig som ett otåligt litet barn som vill ha godis fast det inte är lördag! Nu när jag verkligen är inne på att byta bil så vill jag ju göra det NU DIREKT! Har hittat en som är av intresse och jag kanske tar och åker och kikar på den på lunchen i morgon. Vill ju gärna veta vad jag får för fårrden i utbyte också! Men fan, jag är nog ingen vidare förhandlare när det kommer till sånt där. Känner mig lite i underläge för att jag är tjej också. Det är ju betydligt enklare att köpa läppglans än bilar känner jag nu! Och då är inte det särskilt enkelt heller;)Bilden har jag snott från blocket!

Åre närmar sig med stormsteg! När det bokades och bestämdes kändes det ju som att det var en evighet kvar men nu är det ju dags denna veckan! Känner mig riktigt taggad och det ska verkligen bli hur galet kul som helst! Torsdagen kommer nog vara en evig lång längtan till klockan slår 16:00 och vi får fara norrut! Petter spelar på Bygget då på kvällen så det blir ju skitbra!

Inga kommentarer: