2011-04-03

"Lillebror"

Den här lille herren ligger i mitt knä nu och myser! Han vände i dörren nyss när han såg vad det var för väder ute. Och jag har full förståelse för det, spöregn och dimma:( Men snön smälter ju fortare så det får gärna regna länge!

Jobbade igår, sista lördagen fram till 21:a maj för min del, med Amanda och Katarina. Det var faktiskt en bra jobblördag måste jag säga. Lagom flöde på kunder, räkmacka, tårta och trevliga arbetskamrater!

Kattvakt nu för att mor och far är nere och hälsar på Sofie. Om lite drygt en timme ska jag till farmor och äta! Hoppas jag får nåt riktigt smarrigt!

1 kommentar:

Svorsken sa...

Ja det var en vældigt mysig kvæll!
Den body lotionen har jag hadt førr å den kan
Jag verkligen rekommendera!!
Luktar gott & funkar bra så bara å be mamma
& pappa køpe den:)
Hoppas du hatt en trevlig helg!
Kramar