2011-04-13

Alla har vi olika drömmar!



Just nu är jag faktiskt väldigt sugen på en ny bil! Inte för att det egentligen är nåt fel på den jag har, utan mest för att det skulle vara kul med nåt nytt! Det som hindrar mig är ju givetvis pengarna. Hmmm, klurigt!

Ända sen jag var liten har jag varit intresserad av bilar (utseendet på dom, inte själva motorn eller så) och jag har alltid drömt om en Volvo kombi:) Jävligt "Svensson" men jag kan liksom inte släppa det. En kombi kan ju tyckas onödig när man är en familj på en person, men varför ska jag inte kunna ha en sån om det nu är det jag helst vill ha???
Allra helst en BLÅ!

Men först och främst ska min bil tvättas och få på sig sommardäcken! Och jag fortsätter drömma!

2 kommentarer:

stina sa...

klart du ska ha din volvo. köööp köööp!

Julia Hamre sa...

drømmar ska man absolut ha:) och en dag så har pløtsligt drømmen blivit verklighet. Hoppas allt är bra med dig! kram!