2011-03-20

Solen gör underverk!

Har haft en skön och mycket härlig helg! Solen har skinit och tänk vad det kan göra för humöret! Tog en lång promenad igår. Rättare sagt till mamma och pappa och Melvin fram och tillbaka! Kände verkligen starka lyckokänslor där jag gick med solen i ansiktet och bra musik i öronen! Underbart!

Framåt kvällningen åkte jag in till Sussi. Vi köpte med oss snask och mat från Esplanaden och myste sen hela kvällen hemma hos henne. Snackade massa och kollade Körslaget och en riktigt bra film, The next three days! Den rekommenderar jag om ni gillar spännande filmer:)

Den här söndagen har sett ut som sådan, att jag låg i soffan på förmiddagen och vred mig i menssmärtor. Usch och fy för sånt! Sen köpte jag med mig lite skräpmat på vägen och åkte till Sussi igen. Även Cissi och Othilia var där! Vi kollade bandyfinalen som inte alls slutade som den skulle:( Himla snöpligt och surt!! Nu har jag precis ätit min favoritlax och sitter och väntar in Solsidan! Sista avsnittet:(


Köpte den här orkideen för ganska länge sen och den tappade blommorna rätt fort efter det. Så fort att det nog inte ens var mitt fel. Hade tappat hoppet om det men plötsligt hade det kommit nån ny stjälk på den och sen dök det för ett tag sen även upp tre knoppar!!! Nu har dom slagit ut alla tre:)

1 kommentar:

stina sa...

solen är bäst!!! vilka otroligr fina bilder på blomman. vilken inställning kör du? är det P och sem macrozoom? vad kör du annars för inställningar när du fotar vanligt? jag kör pinsamt nog mest auto...kram