2011-03-09

Nöjd!

Ibland har man tur! På lunchen idag gick jag iväg till Intersport för jag skulle kolla efter en ny svart mössa (har ingen bra sån sen jag tappade min under nedresan till Skåne:() Men på vägen dit gick jag och tänkte på att jag ju faktiskt behöver en bra fleecetröja mer egentligen. Så när jag kom dit hittade jag ingen fin svart mössa men däremot en helt perfekt fleecetröja från Peak Performance. Det fanns en svart kvar och det var i rätt storlek! Och inte nog med det, det var ju halva priset på den dessutom! Hur bra som helst! Det lustiga var att Amanda kollat på den och tänkt köpa den men avstod. Det var ju bra för mig.

Lagom tunn, och jag får plats med en underställströja under den också. Riktigt nöjd med det köpet! Den får garanterat följa med till Åre i påsk:) Blir en resa dit om vi får tag på boende bara! Kommer bli riktigt skoj!

Min höft känns mycket bättre nu alla fall. Igår när jag lagt mig låg jag på magen och "fällde ut" benet och då kände jag att det knakade lite härligt! Och idag när jag gick gjorde det inte alls lika ont. Och sen skulle jag visa Amanda hur jag hade gjort så jag la mig på golvet på jobbet och efter det kändes det ytterligare lite bättre. Dessvärre var hela jag vit på kläderna för jag mitt klanthuvud la mig ju där jag igår satt och åt min semla så det var liksom fulla golvet med florsocker.

2 kommentarer:

stina sa...

åh åre, hääärligt!!!!!

Svorsken sa...

Nej vovven fick snællt sitta å se på han:)
Hærligt med Åre,hvem skall du dit med?