2011-02-08

Omvänd!

Jag har länge varit en "Oakley-motståndare". Har inte alls gillat dom, tyckt att dom varit fula och riktiga "nörd-brillor". Men man är väl inte sämre än att man kan ändra på sig? Dels har jag förstått att många av solisarna verkligen fyller en funktion för sportmänniskor, och jag tycker dessutom att dom shapat upp sig när det gäller en del modeller.

Trodde aldrig att jag skulle säga detta, men i år blir det nog faktiskt ett par Oakley även på Annas snok! Definitivt ett par Holbrook!

Efter många om och men hade vi vår Oakley-representant på besök förra veckan. Han skulle kommit före jul men dök aldrig upp och hörde heller inte av sig. Inte heller sen vi ringt och sökt honom... Men tillslut bestämdes en ny tid och vi var väl inte direkt positivt inställda till honom.
När han väl kom i torsdags var det dock två styckna som smälte rätt rejält, jag och "frugan" :) Vi blev helt enkelt lite betuttade i honom :) Och det bästa är att han kommer tillbaka om två veckor för att ha lite utbildning med oss!!!

1 kommentar:

Frugan sa...

LIKE!!!! Att du till med erkänner på bloggen, stort :)
1 vecka och 6 dagar kvar!
Puss från frugan!