2011-02-17

Nu har jag dom!

Idag var en trevlig dag! Har fått mycket slipat idag och så kom dom!!!! Mina nya solglasögon!!!! Om ni tycker dom är fula så beror det på att ni inte har nån smak:) Men om ni som jag tycker att dom är hur fina som helst så är ni helt rätt ute;)
Har fortfarande ett par kg kvar innan jag är tillbaka på min Pre-Thailandsvikt. Och det beror ju inte på att jag inte äter precis. En av mina jobbarkompisar höll på att vika sig av skratt när hon såg min lilla nätta portion idag. Det är ingen ovanlighet att jag äter sådär mycket till lunch. Kanske därför jag inte är så sugen på middag om kvällarna?
Och jag kan även tillägga att jag inte hade brillorna på mig under hela lunchen. Ville bara känna känslan av uteservering på sommaren, den känslan är väldigt långt borta annars. Det snöar och det snöar och det snöar... Så otroligt less på snö att det finns ju inte. Och det värsta är att enligt en jobbarkompis så har det tydligen bara kommit hälften av den snö som ska komma den här vintern. Är det sant så vill jag nog gärna dö lite!

4 kommentarer:

stina sa...

jag hoppas det är snöfritt i bollnäs lagom tills jag kommer vecka 9 :) vad är det för brillor som gäller 2011 då? är sånt billigt i NY? kram

Erika sa...

Haha klockren kommentar! Smakkommentaren! Vilken tur att jag gillade dom då så jag inte är helt ut! =) Passade dig perfekt!

Lite kul om du haft dom på dig under lunchen! =) Ja sommarkänslan kan verkligen behövas idag.. Fy vad jag är less på kyla och snö!

Hoppas du får en fin lördag! Kramar!!

Erika sa...

Men det var väl typiskt att han låg och sov då! =)

Köp en! Jag köpte en förra året även fast jag inte tyckte att jag passade i den men efter ett par gånger var jag kär och ville ha fler! Så nu har jag bunkrat med flera stycken inför denna sommar! =) Dom här är jättefina och sköna!

http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S

Om det fungerar med länken! =)Hoppas du också får en fin kväll! Kramar!

Hanna sa...

Tack, vad du är söt!

Och hallå, snygga glasögon. Nu måste det ju bara bli vår.
Kramar