2011-01-31

Såna här dagar gillar även jag vintern!





Imponerande att traska upp och ner i backen när man gått 4 dagar över BF!! Åkte gjorde hon också!

Hungrig!

Korvtajm!


Jag och Aminda är redo för en åktur!

Min söta gudunge!!

Minnea har hittat en docka i lagom storlek!
Haft en riktigt härlig dag idag! Solen sken och graderna låg runt -5 så det var helt perfekt pulkaväder! Var på Tallbacken med Cissi, Anton, Othilia, Malin, Aminda, Minnea, Engan, Alvin, Axel, Ramona, John och Millie!

Då blir ju Anna som ett barn på nytt:) Åkte både madrass, pulka och snowracer, med och utan unge i sällskap! Jag tycker verkligen att det är hur roligt som helst! Men i ett åk gick det nog lite för fort för mig för jag knäckte till nacken litegrann:( Men det är nog ingen fara skulle jag tro. Men jag verkar visst aldrig kunna leka utan att göra mig illa... Ska jag se det som ett tecken?? Äh, det skiter jag i! Huvudsaken man har roligt!

Vi grillade korv och sen gick vi in till Cissi!

Fick prova på livet som småbarnsmamma ett tag när var jag ensam kvar med Anton, Othilia och Aminda, och det gick ju bra! Fast det var en aningens körigt när Aminda satt på toa och skulle bli torkad, toalettpapperet var slut och jag kunde ju inte släppa Othilia, så Anton fick leta fram papper... Men det slutade ju bra allting!

Men jag antar att jag kommer somna ovaggad ikväll:) Ska nog strax ta och smörja in nacken med lite tigerbalsam och kanske ta och se nån film. Såg förresten I rymden finns inga känslor igår, den gillade jag verkligen!

Inga kommentarer: