2011-01-09

Saknar...

Hade jag själv fått välja hade jag inte blivit kär i nån som bor miljarders mil härifrån, eller hur långt det nu kan vara? Det gör det hela mycket svårare kan jag tala om. Men jag hade liksom inget alls att säga till om gällande den frågan, det bara smällde till.

Han skulle ha kommit till mig i helgen men blev tyvärr sjuk:( Väglaget söderut ska visst inte vara så bra heller så det vore väl ändå inte så smart att ge sig ut på vägarna. Nu får vi väl se när nästa chans att träffas blir? Mitt lördagsschema är ju inte det bästa i början av året. Jobb 8 lördagar dom 13 första!! Det är mer än varannan det, ifall ni inte kan räkna ut det själv.

Nu ska jag fixa frulle och äta framför diverse vintersport!

1 kommentar:

Erika sa...

Åh vem är han din kärlek?? Kul!! Men mindre roligt med långa avstånd! =(

Mm visst är det märkligt att tänder och magen hör ihop?? fast jag tror att detta bara är matvägran...

Stor kram!