2011-01-24

Lediga måndagar är inte alls dumma

Har haft en bra ledig måndag idag! Klev upp någorlunda i tid så att jag kan somna ikväll, hade nog kunnat sova hur länge som helst annars tror jag. Åt mysfrukost i soffan och sen framåt halv ett åkte jag till Tallbacken. Jag och Cissi tog varsin vagn innehållande varsitt barn och tog en långpromenad runt hela Arbrå. Rätt skönt väder ute och det var skönt att få komma ut och röra på sig lite. Blivit alldeles för lite av det senaste tiden.

Sen fikade vi lite och Anton var så rolig för han gick fram till mig och kände mig på magen och sa: "Vilken liten mage du har, konstigt" Haha, dom är för söta dom små liven:)

Sen gick Cissi, jag och Othlia på ytterligare en liten promenad ner på byn. Köpte te och tulpaner bland annat! Älskar verkligen tulpaner, då känner man att våren är på gång även om den känns långt borta fortfarande.
Dom fina ljuslyktorna köpte jag på det stället vi käkade på i Stugsund förra lördagen.

1 kommentar:

stina sa...

du skriver alltid så fina kommentarer till mig!
håller med dig vad gäller tulpanerna, finns inget mer vårigt! ska nog köpa mig en bukett idag jag med :)
kram