2010-12-24

Vinden har vänt?

Tänk vad glad jag är just nu! Jag och Sofie spelade bingolotto idag, som jag endast gör en gång om året och det är på uppesittarkvällen. På ettans bingo vinner jag då 5000:- presentkort på Järnia! Det är ju verkligen hur bra som helst och det helt klart bästa jag nånsin vunnit. Har ju ingen som helst tur i spel (så länge det inte har med skicklighet att göra) så jag är superglad för den vinsten!!!

Tyvärr finns ingen Järnia närmare än Gävle men då får jag väl ta mig en tripp dit nåt tag. Jag behöver ju inte direkt köpa skruvar och plank, utan tänkte mig mer nåt som kanske en bra hushållsapparat, skruvdragare, kastruller, en fin gjutjärnsgryta... Ja det finns säkert massa bra saker som jag kan köpa och som är ganska tråkigt att bränna pengar på.

Så jag är verkligen mer än nöjd med den vinsten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Stort grattis igen turgumma =)