2010-11-06

Såklart!


Jag är nog lite kär i Petter tror jag... Kollar på Så mycket bättre nu, och käkar popcorn och chips med dill- och gräslökdip!

I morse vaknade jag med en huvudvärk som inte var av denna världen. Fy så ont det gjorde! Masade mig upp och tog lite piller och fixade även te och grynkorv och potatis till "frukost" som jag åt i sängen medan jag kollade på SNL på datorn. Faktiskt så låg jag kvar i sängen till strax efter 14. Då hade huvudvärken lättat. Sen har jag väl mest poat på lite här hemma, tagit tag i städningen litegrann och kollat på The runaways.
Sen ska jag nog kolla på Beck-Levande begravd. Får se om jag törs sova sen då... haha! Närå, jag har aldrig varit en sån som drömmer mardrömmar efter att ha sett nåt läskigt så jag känner mig lugn på den fronten.

Inga kommentarer: