2010-11-27

Kallt!!!


Helt sjukt vad brist på sömn kan göra med en. Sovit som en kratta i stort sett hela veckan. Tröttheten har fått mig att må illa och illamåendet har fått mig att inte kunna äta. Har gått ner 2 kg och det är inget jag behöver. Men kommer jag bara i fas nåt tag så är dom nog tillbaka fortare än jag hinner blinka. Varit lite risig i magen också:-(

Igår efter jobbet for jag hem till mamma och pappa. Käkade kinamat med dom och Ulf och Ulla, mycket gott och jag äter resterna av det nu. Kikade även lite på idol och slappade i soffan.

Det är galet kallt hemma hos mig, har ägnat dagen åt att städa lite här hemma. Är inte klar riktigt men jag får göra det sista senare ikväll eller i morgon. På måndag måste det vara städat, så det så!

Känslorna leker rövare i min kropp för tillfället. Allt känns verkligen rörigt just nu, upp, ner, in, ut. Bra eller dåligt? Kommer nog visa sig inom närmsta tiden. Vet att detta låter kryptiskt men mer än så kan jag inte säga i nuläget, förhoppningsvis vet jag mer själv snart.
Jag måste bara berätta om min duktiga vän Malin! Hon är så duktig på att spela och sjunga:-) Igår fick hon i present av sina kollegor att spela in en låt. Hon sjöng Nanne Grönwalls Håll om mig. Jag hatar ju Nanne Grönwall men med Malins röst lät ju låten mycket bättre:-) Fick höra den genom telefon i morse och jag är så stolt över henne!!

Nä nu ska jag försöka värma mig med att göra en brasa och fixa lite te! Bara slapp framför tv:n ikväll. I morgon tänkte jag ta mig upp till Jarse för att hälsa på Mari och Erik!

1 kommentar:

Erika sa...

Men usch, har du också varit dålig?? Ja sömnbrist kan göra en galen! Hoppas du är piggare nu och fått sova!

Hoppas det är nåt bra av det kryptiska du skriver! Lite nyfiken blir jag allt! ;)

Ja jag är väldigt rädd för vatten.. Var med om en olycka när jag var typ två år och det sitter i och har förstört mycket.. Så jag hoppas verkligen inte jag för lver det till Hugo!

Hoppas du har en fin första advent! Kramar!