2010-10-08

Sovmorgon!

Som jag längtar efter att få sova tills jag vaknar av mig själv i morgon bitti! Längtat hela veckan efter sovmorgon.
Fast jag tog ju en liten ofrivillig sovmorgon redan i morse. Vaknade av att telefonen ringer och det är min chef som frågar om jag inte skulle jobba idag... Jo det skulle jag ju! Klockan var kvart över nio!!! Men jag är ju som sagt sjukt effektiv på mornarna så jag var ju på jobbet på en halvtimme! (tänk då på att det tar minst 20 minuter att ta sig dit)

Vet inte vad som hände, men det måste antagligen vara så att jag tryckte på stäng av i stället för snooze. Men jag har ärligt talat inte ett minne av att klockan ens ringde.

1 kommentar:

stina sa...

"längtat en vecka efter sovmorgon", haha snacka om olika liv man lever. själv har jag längtat i två år ;)