2010-10-18

En grå måndag!

Idag kände jag mig riktigt duktig tycker jag, tog en promenad på 1 timme och 45 minuter! Gick bland annat i "skolskogen". Hittade fast det var ca hundra år sen jag gick där. Alla år av orienterande satte väl sina spår. Men det var fler stigar där än jag mindes faktisk.

Kameran var med men jag hade ingen bra fotodag kände jag. Det gråa vädret som gjorde det antagligen, gillar bättre när solen skiner.





Resten av dan har jag unnat mig att slappa. Duschade efter promenaden och sen har jag käkat, donat och bara myst på:) Känner att jag nog kommer ha lite ont i ljumskarna i morgon, och framsidan av låren:)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Pina Coladan, helt klart bäst! :)

Julia Hamre sa...

ute på skoludden? många "minnen" dærifrån..hmm.skønt med en ordentlig promenad ibland! svar på din fråga om det var jackan som var orange, ja:) ælskar den!