2010-10-10

10-10-10

Undrar hur många som förlovat/gift sig idag för att det är det datum det är?

Själv har jag inte gjort mycket vettigt alls, lagat spagetti och köttfärssås så att det räckte till matlådor för hela veckan=) Bakat en kladdkaka har jag också gjort så den svullar jag på nu med grädde. Äter även morotsstavar, apelsinklyftor, popcorn och dip! Sköljer ner allt med äppeljuice! Kollar såklart på Ensam mamma söker och efter det tänkte jag se en film. Tror jag är sugen på att se Änglar och demoner. Kommer såklart få ännu större sug efter att åka till Rom igen, men så får det bli.

Igår spenderade jag kvällen med Sussi. Vi snaskade lite gott och kollade på en jäkligt dålig film, Greenberg med Ben Stiller. Se den INTE!
Vi snokade också en hel del över gatan, det var galej på Forum så vi spanade på allt folk som var där;-)

Hoppas ni alla har haft en härlig helg!

Inga kommentarer: