2010-09-12

Bildbomb!

Ingen dimma i morse när jag väl orkade mig upp:-( Men jag la mig och sov några timmar till. Sen vaknade jag av ett sms från min mamma som ville hitta på nåt. Pappa är i Kiruna och jobbar några dagar så hon hade väl tråkigt. Så efter dusch och frulle åkte jag till henne.

Sen beslutade vi oss för att åka på en liten fototur. Vi gillar ju det båda två. Så vi for upp till Öjung och strosade runt lite kring sågen och fotade allt möjligt innan batteriet i mammas kamera tog slut.

På hemvägen svängde vi in till Ulf och Ulla en sväng. Fick fika där, och jag passade på att fota lite mer blommor:-) Dom två första bilderna är ju som ni kanske ser mina favoritdjur! Lea i trappan och Melvin i mammas vilstol!












När jag kom hem ställde jag mig och bakade glödhoppor! Grymt gott med varma glödhoppor där smöret rinner längs fingrarna!

Nu är jag grymt trött, men en tupplur är inte att tala om för då somnar jag ju inte senare. Får roa mig bäst jag kan helt enkelt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina bilder!!

Svorsken sa...

Gu va fina bilder!