2010-08-12

Trött men nöjd!

Torsdag och en arbetsdag kvar den här veckan... Nästa vecka har vi återigen lördagsöppet så för min del blir det 6-dagarsvecka då. (Men veckan efter det jobbar jag bara två dagar)

Kände mig väldigt mör i kroppen och trött i skallen när jag kom hem idag. Men jag gav bara Lea mat, körde igång diskmaskinen och tog med mig kameran ut på en promenad i skogen. Klappar mig själv lite på axeln för det! För det lär ju inte vara nån annan som gör det.
Men jag tror dom möblerat om stigarna där lite, för det kändes inte som att dom låg som dom gjorde förra året. Men jag gick ju inte vilse allafall:) Hittade inte så mycket roliga fotoobjekt tyckte jag, och när jag väl hittade nåt och stannade till så kom ju även myggorna.
Plockade 5 små gula kantareller som jag hittade! Frågan är bara varför? Jag äter ju inte svamp. Eller jo jag vet ju varför, det var ju för att ingen annan skulle få plocka dom såklart!


Gillar den sista bilden, det är ju fokus enbart på strået medan bakgrunden är suddig!

Inga kommentarer: