2010-07-15

Påhoppad!

I förrgår var jag med om en grej. Jag gick ut på lunchen för att ta ut pengar och köpa en liter jordgubbar. Och det är väl inget konstigt med det. Det var bara det att när jag kom tillbaka in på jobbet så hade jag dessutom en påse med ett par skor med mig. Hur nu det kunde gå till??
Rea, så jag betalade endast 280:- Invigning sker på lördagens dop! Passar ju till min blåa klänning jag ska ha:)

Ikväll fick jag hem min "nya" sekretär! Fick den av min mammas kompis helt gratis och i veckan har min snälla semesterlediga mamma målat den åt mig! Ska fota den när det är ljusare ute så ska ni få se. Tycker redan om den jättemycket! Har den i hallen uppe och den fyller betydligt större funktion än databordet jag hade på den platsen innan. Så är det nån som är i behov av ett litet behändigt databord i fint skick så är det bara att säga till. Jag skänker bort det helt gratis!

Inga kommentarer: