2010-06-26

Midommarafton!

Midsommardagen! Och jag mår bra, förutom min hals som fortfarande irriterar. BRYT UT ELLER GE UPP!!!

Jag hade sett fram emot sovmorgon hur länge som helst. Och vad händer? Jo, först vaknade jag av nån anledning 04:55 och sen vaknade jag nästa gång 07:00 eftersom jag glömt stänga av alarmet på mobilen! Jävla smurto! Men sen sov jag faktiskt till 10:30 så det var ju skönt!

Dagen ägnades åt att röja upp i min rövarkula till lägenhet. Är inte helt klar med städningen men det hinner jag ju idag eller i morgon. Duschade innan matchen mellan Portugal och Brasilien och sminkade mig i halvtid:-)
Sen blev jag upphämtad av päronen och vi åkte till Ulf och Ulla. Satt i deras stuga och myste och åt god mat!

Ulfs kommentar var bäst på kvällen
"Men vilket hår du har Anna, jag blir ju avundsjuk. Tänk att vara 57 år och ha sånt där hår" Haha!

Vi spelade även lite kubb i halvmörkret på natten. Med en fladdermus som flög runt en stund kring oss. Damerna vann överlägset! Och nykter som jag var så körde jag ju hem, nu måste jag väl se till att pappa får tillbaka sin bil idag antar jag. Skulle ju vara skönt att promenera tillbaka hem sen men det regnar ju och det känns ju mindre lockande då.

1 kommentar:

stina sa...

gillar att du ändrat din bloggdesign, MYCKET lättare att läsa nu!