2010-06-28

Huvudet fullt av snor!


Jag tar mer än gärna tillbaka halsontet bara jag slipper förkylningen! Ögonen rinner och snoken rinner. Och det är inte bara snor som rinner kan jag upplysa om, har blött näsblod flera gånger idag. Gick bra att jobba tills en bit in på eftermiddagen då jag mest kände mig som ett road-kill! Måtte jag må bättre i morgon! Värst är nog ändå värken i skallen/bihålorna.

Vore jag lite smartare så skulle jag gå och lägga mig för att chansen ska vara större att jag är piggare i morgon. Men jag är ju inte smartare än att jag stannar uppe och kollar på Brasilien-Chile. Där i skrivande stund Brasilien gjorde 1-0! Och nu 2-0!

1 kommentar:

Amanda sa...

Mycke Löööv skulle vi haft. Iaf dessa dagar på jobbet ;)
Jag lyssnar på Kärlek just nu.. Johnossi- Summerbreeze. men en twilight hunk funkar ju oxå ;)