2010-05-23

Smått förtvivlad!

Min dator var totalt STENDÖD i morse när jag skulle knäppa på den:-( Nu är jag hemma hos mor och far för jag skulle lämna tillbaka den överblivna målarfärgen och se till Melvin lite. Tänkte att jag skulle lägga in bilder från den här datorn men nu verkar det inte funka av nån anledning.

Vad som är felet med datorn har jag ingen som helst aning om. Det går inte att knäppa på den allafall. Har försäkrat den så i morgon blir det till att ta med den till Elgiganten och se om den går att fixa. Jag hoppas verkligen det!!

Har ju mängder av bilder och musik på den som jag vill ha kvar. De flesta viktiga bilderna har jag ju som tur var bränt på skivor men inte alla tyvärr.

Går den inte att fixa får jag väl skaffa mig en ny helt enkelt! Och snarast möjligen köpa mig en extern hårddisk!

Nä nu ska jag åka förbi Ica innan jag far hem till min datorlösa lägenhet och fortsätter städa. Det går ju åtminstone lättar när man inte har en dator som drar:) Always look on the bright side?

1 kommentar:

Amanda sa...

Ja men som sagt, du får ju städat utan dataor iaf :P Jag vet inte om jag har fått någon tur, har inte önskat mig nått heller.. Men jag spar nog på den till jag behöver önska nått ;) Och bra jobbat igår, BIIIOOOOO! :D