2010-05-06

Pallar jag??

Idag har jag klurat på om jag kommer att palla fest alla helger i juni. Jag menar, jag är ju faktiskt inte purung längre. Även om man lätt kan tro det;-) För om det blir nåt slags festligheter på midsommar vilket inte är helt otippat så har jag festplaner för alla helger i juni. Och som om inte det vore nog så damp det ner en inbjudan till 30-årsfest i brevlådan idag också. Denna sista helgen i maj. Så nu kör vi! Fem helger på raken!!! När hände det senast??
Men så länge det är roligheter orkar man ju!

Idag på lunchen var jag och Amanda på lite shoppingrunda. Först till Erikshjälpen men där fyndade vi inget. Sen till röda korset. Jag köpte ett par vita pumps i riktig 80-talsstil och ett par plastiga örclips, för detta fick jag punga ut hutlösa 30 riksdaler.
Amanda hittade en jättebra klänning och ett par handskar som hon ska ha på 60-talsfest i helgen.

Så till min fest har jag nu ett par skor och ett par örhängen, men det känns som att jag behöver nåt mer än så. Jaja, det ska nog ordna sig. Man har ju ändå rätt bra koll på vad man hade på 80-talet. Värre blir det nog inför den fest med 30-talstema jag ska på senare i sommar...

Ikväll efter jobbet har jag varit barnvakt åt Martin en stund. Vi spelade Buzz och jag vann!! Men sen blev det tid för nattning och då fick storebror ta över.

1 kommentar:

Hanna sa...

wohooo, kör på festerna, kan inte bli annat än succe ju!! :D
Åh det ska bli spännande att se outfiten. Puss