2010-05-13

Movieday!

Tog visst lite sovmorgon i morse! Vaknade utvilad 12:15!! Länge sen det hände. Ska strax börja kolla på dagens tredje film som blir Veronica bestämmer sig för att dö. Har inga stora förhoppningar alls om den filmen för jag har ju läst boken och den är riktigt bra. Började dan med Wallander - Dödsängeln (inte vålnaden som jag skrev igår, som jag alltså inte såg då för jag ägnade tiden åt google earth istället) och har nyss sett Jennifer´s body. Den var kass tycker jag! Se den inte!

Idag tog jag vägen över Lundnäs när jag promenerade till ica. Herregud så fint det är där!

Nej hämta lite iste och på med filmen nu!
Hoppas ni alla haft en trevlig dag!

2 kommentarer:

stina sa...

då önskar jag dig en trevlig helg! kram

Hanna sa...

Anna, idag kom domen; Jag behöver läsglasögon! I`m gonna need your help!!