2010-05-19

Händiga jag!

Man har mycket att glädjas åt om man gläds åt lite!

Igår grundmålade jag den lilla byrån jag har inne på toa. Har tänkt på det jättelänge men det var först nu jag fick tummen ur. Färgen var gratis för den hämtade jag hos mamma och pappa:-) Man får inte vara dum, för då kan man bli som Hedlund!

Idag målade jag klart byrån och grundmålade sen alla fyra köksstolarna. Det är lite trixigt med alla pinnar hit och dit men nu är det gjort och i morgon får jag stryka på ett lager färg på dom också innan jag tar bordet. Ska försöka komma ihåg att ta en bild när det är klart, men jag min nöt glömde ju att ta före-bilder.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Duktig du ær!
Ja har en liten ram ja skulle målat før ca ett halvår sen å den ligger fortfarande omålad=p

Fina bilder på FB føresten:)