2010-03-20

Underbar lördag!

Bilderna talar nog för sig själv!






Men herregud innan man tog sig fram till stugan. Det är som ni vet en förjävla massa snö den här vintern så det blev till att plumsa. Man kunde gå vanligt två steg och sen nästa sjönk man ner. Ramlade och hade mig också, haha det hade nog varit en rolig syn. Och lilla Basse då, haha! Det var sjukt jobbigt och jag vet inte hur lång tid det kan ha tagit men det var ju helt klart värt det! Sol och blå himmel!
Fika med underbara vänner ute på isen. Love it!

Det var betydligt lättare att gå tillbaka till parkeringen sen på kvällskvisten. Det hade sjunkit ihop rätt bra under dan och dessutom var det ju mer upptrampat. Utan att överdriva gick det nog fyra gånger så fort.
Larsson fick sen åka med mig till Arbrå för hennes lilla pärla tog sig inte uppför backen i leran:) Men min karl är pålitlig han!

Nu blir det filmkväll för hela slanten. Just nu är det Wallander - Cellisten, sen blir det tv-versionen av Män som hatar kvinnor och sen avslutar jag nog med State of play!

Jag njuter av mitt liv!

1 kommentar:

Svorsken sa...

Åh så hærligt det såg ut!!
Solen har gømt seg hær idag tyvær men ser ju nu vart den hadde tagit vægen:)

Lite segt svar men ja,vi tar med matpakke till han varje dag også får han "2 mat" på dagis. Norge ær ju liite efter på matfronten men fler å fler dagis erbjuder varm mat ett par gånger i veckan iaf!
kramar