2010-03-06

Träningsvärk i möre!







Idag har det varit underbart väder ute! Bara ett fåtal minusgrader och strålande sol, då kan man ju inte annat än att älska vintern ändå. Därmed inte sagt att jag inte vill ha vår nu för det vill jag. Väldigt mycket.

Kände mig faktiskt lite duktig så jag tog ett varv på Forsön med längdskidorna. Men det där med att valla är nog inte min grej för jag hade varken fäste eller glid. Men jag tog mig runt allafall:)

Nu ligger jag i soffan och kollar på Andra chansen. Var ett tag inne på att joina Amanda och co med att bowla men jag känner inte mig på topp helt enkelt. Men det blir fler gånger.

Igår efter jobbet var jag ut på Spicy cow och åt med min moder och hennes väninnor. Jag åt en combo plate och drack en bira till. Kunde ju faktiskt göra det för jag åkte med Ulla på morgonen:) Blev verkligen proppmätt! Mamma var mycket snäll och bjöd mig på käket också.

I morgon tänkte jag kliva upp tidigt och kolla på Vasaloppet. Dels för att jag brukar göra det och dels för att det är bra att jag kliver upp tidigt så att jag kanske hinner sova några timmar senare på kvällen innan jag ska vara uppe på natten och kolla på Oscarsgalan.

1 kommentar:

Erika sa...

Gud va roligt att åka skidor! Jag vill också göra det! =) Bra du tog dig runt ändå då om du varken hade valla eller glid! =)

Spicy Cow är ju så gott!! Man blir verkligen proppmätt där!!

Ja jag ska bli bättre på att lägga ut bilder! Lovar att lägga ut så fort det är klart!

Hoppas du har en härlig måndag! Kramar!!