2010-03-26

Ruben!


På söndag ska jag gå på bio i Arbrå. Är det någon som vill hänga på? Har inga problem med att gå på bio själv men det är ju alltid kul med sällskap:) Och lite myspysig kärleksfilm är ju aldrig fel:)
Jag har ju inte visat er Ruben än, min skinnsköldpadda som jag fick av mamma för nån månad sen:) Han är så söt! Och det där djuret som ligger bredvid på bilden är också väldigt söt!
Tack och lov ylar hon inte längre! Hon har varit tyst och sig själv tre kvällar på raken nu. Hon kanske har bebisar i sin lilla mage. Är det nån som väldigt gärna vill ha en eller fler så är det först till kvarn;)

Igår bokade jag tågbiljetter till Linköping i april (även hemresa såklart). Ska ju dit på bröllop:) Skickade även en bokningsförfrågan på boende på ett hotell där men det var tyvärr fullt så nu får vi tänka om lite. Ska faktiskt bli lite mysigt att bo på hotell själv. Erika och Victor ska ju bo på samma men jag kommer ju ändå bo ensam. Enda gången jag gjort det var ytterst ofrivillig. Dessutom var det på Narviks sunkigaste hotell.

Snackade med Malin på Skype ikväll. Hon hade den minsta prinsessan liggandes på mage och den stora prinsessan hoppade på madrasser i bakgrunden:) Nästa vecka får jag träffa dom!!!! Ååhhhh vad jag längtar!!! Hoppas verkligen att buspalatset har öppet nåt under påskhelgen för då ska jag ta med Aminda dit. Då ska vi busa och leka!!
Ska försöka hinna med att träffa Helena och Lukas och Larsson också under påskhelgen!
Och givetvis min älskade lillasyster som kommer hem på onsdag och blir hemma några dar innan hon flyttar ner till Stockholm. Ska bli skönt att få henne inom lite närmre avstånd faktiskt.

(Angående skatten så vet jag hur det ligger till nu allafall, bugg i löneprogrammet på nåt vis så fast det sett ut som att det dragits extra skatt på lönespecarna så har det inte gjort det, mer än den allra första månaden jag skulle dra extra, dvs. juni 2007! Jävligt snopet faktiskt men det är som det är och ska väl i fortsättningen funka som det ska allafall. Nu vet jag ju hur jag ska kolla det nästa månad)

Funderar på att se en film innan jag ska sova. Eller så lägger jag mig och läser lite... Dessa svåra val i livet. Just nu läser jag Guccikrigen av Jenny Gucci. Intressant och bra så långt hittills. Får nog bli det senare alternativet nu när jag ser på klockan. Film kan jag se hela dan i morgon om jag vill. Ska nog inte se New moon allafall, har sett den två kvällar på raken den här veckan;) Nörd! Jag vet!

2 kommentarer:

Svorsken sa...

var såå næra å ringa deg før å hænga med på bio men trøttheten tog øver å ja ligger redan i sængen(Jetlag från Oslo?:)
Hoppas filmen var bra!!

Erika sa...

Ska Sofie flytta hit?? =) Va roligt att hon kommer närmare hem!

Ja de flesta verkar ju glömma smärtan eller iaf tycka att det är värt att gå igenom det igen så! =)

Va mysigt att gå på bröllop! Alltid lika roligt att få klä upp sig och gå på fest!

Stor kram!!