2010-03-02

Mars ska väl betyda vår?


Kollar på femmans nya serie nu, Cougar town! Riktigt rolig serie. Haha, min dröm att vara 40 och ragga på 20-åringar... Fast vem vet, innan det är färdigt kanske jag börjar tråna efter silverrävar istället. (känns inte troligt dock)

Nu får det nog ta och bli lite bättre uppdatering från min sida. Kan ju inte skylla på OS eller att Sofie är hemma längre. Men vad ska jag blogga om då? Mängden snö som kommer varje dag?
Känner mig grymt less på snön nu kan jag säga. Idag har det dessutom stormat en massa så det var liksom drivor på min tidigare uppskottade gång hemma. Var blöt upp till knäna när jag kom in.

Börjar så smått känna separationsångest från böckerna i Twilight-serien nu jag, är inne på sluttampen i sista boken och det har varit ganska intensivt dom här veckorna. Frågan är väl bara om jag kommer återgå till mitt normala tillstånd igen? Inte för att det är särskilt normalt i vanliga fall, men mindre onormal då.

Fick förresten höra rösten på min vän Erika idag också! Saknar henne så ofantligt mycket! Hon efterlyste en båge som vi hade, men hon hade redan fått svar på den. Får träffa henne på Emmas bröllop i april och det ser jag fram emot vansinnigt mycket!

3 kommentarer:

Erika sa...

Nä han får gärna stanna där inne till det är dags! Punktlig får han gärna vara! Varken tidig eller sen!

Här stormar det idag och är svinkallt! Blir så trött på denna kyla..

Kramar!!

Svorsken sa...

Couger Town ær skoj! har gått hær nån månad å det ses varje vecka! :)
Snøn måste ju ge upp snart,+ grader å sol hær om dagarna så nått måste ju bli borta?!?
Fick føresten ikke ditt mld,men du kanse skicka till den svenska?
Den slås væll på i påsk nær vi komemr hem:))

Svorsken sa...

Hmm konstigt...Men vissa av mina sms kommer ikke fram fast dem står som leverad heller så nått knas ær det! på tid med ny mobil tror ja gitt:))
Adress: Bispeveien 39A,1362 HOSLE.