2010-03-28

Filmhelg!

Har haft en riktigt avkopplande slöhelg! Kollat på en hel del film och bara myst på. Har kopplat in mitt nya internet:) Så nu slipper jag mitt sega mobila bredband. Det "firade" jag genom att kolla på Valentine´s day streamat i stället för på bio. Kvaliteten är väl inte den bästa men det funkar ju.

Nu väntar jag på Johan Falk-filmen som börjar strax! Har även hunnit med en Beck och en Wallander i helgen så snutfilmerna har liksom avlöst varandra.

Nu blir det fullt ös på jobbet några dagar kan jag tro och sen är det några extra dagars underbar ledighet som väntar. På onsdag kommer lillasyster hem en sväng innan hon drar vidare söderut. Även Malin och småtöserna kommer på onsdag och dom träffar jag på torsdag då vi ska ha lite tjejträff. Åtminstone kommer Malin och Minnea, Aminda kanske stannar i Järvsö.

Igår bokade jag hotell inför Linköpingshelgen! Hoppas Erika bokat idag så att vi får bo på samma ställe. Enligt Emma är det ett fint hotell som ska ha väldigt bra frukost. Det låter ju lovande:)

Inga kommentarer: