2010-03-04

En helt vanlig torsdag

Ikväll är det popcorn och te till middag! Möjligen blev popcornen liiite väl salta.
Men i morgon blir det bättring för då ska jag ut och äta på Spicy cow efter jobbet!! Jättelänge sen jag var där och jag längtar mycket!

Läste ut boken igår, Så länge vi båda andas alltså. Oj så tomt det känns nu! Abstinens faktiskt. Men jag botar det genom en ny bok. Började läsa Lyckan, kärleken och meningen med livet. Det lilla jag hann läsa på lunchen verkade lovande allafall. Riktigt mysig och smårolig bok!
Den håller dessutom på att filmas med Julia Roberts i huvudrollen och även Tuva Novotny och JAMES FRANCO har roller i den:)

Inatt drömde jag nåt väldigt retsamt. Drömde att jag precis var på väg att kyssa nån snygg känd kille (minns inte vem, men det var nån jag definitivt inte skulle banga allafall) och precis när han kom närmare så såg han att jag hade väldigt torra läppar så då ville han inte. Han bara sket i mig och gick iväg... Hallå? Jag kunde väl åtminstone få en chans att smörja truten kan jag tycka.
Hanna! Det är den typen av mardrömmar jag drömmer:)

Nu ska jag till och kolla på I skuggan av värmen med Joel Kinnaman. Om filmen är dålig har ju tiden åtminstone inte varit bortkastad:)

2 kommentarer:

stina sa...

matbröd är inte så svårt att baka o det e ju sjukt gott så helt klart värt det!
hoppas du får en bra helg kram!

Hanna sa...

Hahaha, oj.. ja det är skillnad, inatt drömde jag om tsunami! Frågan är vad som är värst;) hihi! Inte roligt något iaf. Killen var iaf inte värd dig snygging! Kram&Puss