2010-03-14

En härlig lördagkväll!

Såg nyss på google att det är "Pi-dagen" idag, själv gillar jag mer våffeldagen och kanelbullens dag. Jag minns inte ens vad man räknar ut med pi.

Igår jobbade jag först på dan, vi hade det rätt körigt faktiskt. Fulla butiken med folk mest hela tiden. Men tiden gick fort:)

Sen blev det lite handling och sen hem till mor och far och åt köttfärslimpa.

Hem för att städa och kolla på bandy. Härligt att Bollnäs vann efter ett mycket spännande slut på matchen!! Hoppas hoppas hoppas att dom tar hem det på tisdag också, men ärligt talat tror jag inte det.

Vid halv åtta kom Amanda på besök. Vi hade en mycket trevlig kväll med drinkar, melodifestival, dreggel, popcorn och Buzz! Tyvärr hann vi inte med att grilla korv i öppna spisen som vi tänkt, vi får ta det nästa gång.

Innan festivalen började tippade vi hur hela resultatlistan skulle se ut. Jag hade faktiskt rätt på dom fyra första platserna:) Vi tippade båda Anna som vinnare.

Vad ska jag hitta på idag då tro? Laga min nya favoritfiskrätt allafall. Sen blir det nog nån film och kanske sista skivan av The big bang theory också. Men först lite brunch. Ska nog grilla korv i våffeljärnet, testa det om ni inte provat! Är sugen på äggröra också men jag har inga ägg hemma tyvärr:(
href="http://www.discshop.se/shop/img/filmer_foton/BUZZ_QUIZ_TV_BLISTER_SCA.jpg">

5 kommentarer:

Erika sa...

Åh Buzz är ju så roligt! Men stressigt! haha!!

Korv i våffeljärn är supersmarrigt! Blir ju som köpt i korvmoj! =)

Ja muggen är från Indiska. Jag får också hejda mig själv från att förköpa mig på muggar! Men det är ju så roligt!

Kramar!!

stina sa...

så länge inte noah blir sjuk.
att ha ett barn som är sjuk på ett plan lär ju va en mardröm. tänk dig ett barn som skriker flera timmar i ett sträck, man lär ju bli hyffsat stressad.
fast kommer nog bli det i vilket fall som helst, kan inte förstå hur noah ska kunna sitta still alltså. brukar du störa dig på barn som flyger? du som inte har barn? eller har man förståelse?
kram

Hanna sa...

haha, sjukt att det ens finns en pi-dag, herrejösses!
Rosa alltså, åh vilket svårt val.. kanske båda? ;)hihi
Hur mår du söt?
Kramar

Svorsken sa...

korv i våffeljærn har ja aldrig prøvat,kanse en bra middagsplan nær tiden innan middag troligen blir lit stressig framøver:)

Haha,sæg inget till Lukas om att han kan få nån kattunge isåfall,då kommer han packa væskan full,å sækert ta med Leah i slængen=p

Hanna sa...

Ja tänk, sopade gator och den där doften av vår! Helt underbart. Jag längtar så.

Stackare, hoppas förkylningen försvinner fort så du får träffa den lilla flickan som ska komma till världen:)

Kramar