2010-03-06

7 sanningar om mig

Jag har blivit utmanad av Stina; here it goes!

1. Jag tycker att jag har den absolut bästa smaken när det gäller film och musik! Den må vara lite smått schizofren men helt klart bäst!

2. Jag tycker att grönsaker är jätteäckligt! Särskilt kokta. Det enda jag gillar är tomat, paprika, gurka, isbergssallad och råa morötter.

3. Jag mår oftast illa om jag blir väckt mitt i natten. Det har hänt att jag t.o.m. behövt kräkas för att jag mått så illa.

4. Jag önskar ofta att jag skulle ha lite mer självdisciplin. Det gäller det mesta i livet, matlagning, städning, sovtider och pluggande då det var aktuellt.

5. Jag tycker att resor är bland det bästa man kan lägga sina pengar på.

6. Jag är grymt bra på att komma ihåg när folk fyller år.

7. Jag tycker att folk som inte läser böcker går miste om nåt underbart!


Nu utmanar jag: alla som läser min blogg utom Stina som redan gjort den:)

4 kommentarer:

stina sa...

härligt!
visste jag kunde lita på dig :)
har nog aldrig träffat nån som ör så bra på födelsedagar faktiskt :)
kraaam!

Hanna sa...

Det gjorde du rätt i:)
Och jag rekomenderar verkligen drinken, annars kan jag även tipsa om "Hallon lakrits", kan det falla i smaken? Krama

stina sa...

vi blir borta 20 mars-9 april :)
vart ska du resa till hösten?
kram!

stina sa...

tycker jag absolut du ska göra!!!
res res res!