2010-02-21

Seg söndag!

Fascinerande hur mycket människa jag är idag med tanke på gårdagen. Var på 30-årsfest i Orbaden... Och jag var kanske inte den mest nyktra versionen av mig själv. Men jag hade hur trevligt som helst allafall!
Höll visst tal också, väldigt typiskt mig;) Har tyvärr inga bilder att bjuda på av den enkla anledningen att jag inte knäppte några kort.

Men det nästan mest fascinerande är att jag var så duktig att packa upp min halvblöta handduk och hänga upp den på sin plats i natt. Impad!

Idag har vi, Sofie och jag, legat i varsin soffa bara. Hon har spelat Sims 3 och jag har läst lite men mest har vi kollat på reprisen av melodifestivalen och det härliga skiathlonloppet från igår.
Nu på eftermiddagen har jag vart hos farmor på middag. Satt riktigt bra med mat! Nu blir det väl OS och popcorn med lillasystern för resten av kvällen.

P.S Alkolås på facebook kanske vore nåt.

3 kommentarer:

Svorsken sa...

Tal på fyllan ær ju dem bæsta,eller?:)
enda talet ja nånsin holdt ær på studenten,til klassen med lillasyster din,efter liiite champagne=p
Låter som en hærlig fest,synd vi missade den!
haha,ja vem vet det med bløjorna,blir tydligen snorig av tænder å...det ser ju jæ*ligt ont ut nær dem bryter igenom så nå mer "kræmpor" lær ju komma utav dem å kanse...
Kramar

Erika sa...

Tack för boktipsen, ska ut och kika nån dag här! Bokrean börjar ju snart så jag kanske gör några fynd där! =)

Híhi, roligt med fest! Ja de var bra gjort att du kom ihåg handduken! Kanske inte de man tror att man ska komma ihåg med lite alkohol i kroppen! =)

stina sa...

åh ska hon flytta hit härligt.
har tyvärr inga lägehetstips...förutom våran då som vi kanske ska hyra ut men då kommer vi lägga på lite så det lär bli för dyrt.
det brukar annars gå smidigt o hitta på blocket!
hoppas allt e bra!
kram