2010-02-07

Pengarna var inte långsamma


Har varit på bio med Henke ikväll. Snabba cash! Helt klart en sevärd film.

Nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen med min lilla kissemiss och läsa lite Eclipse. Ju fortare det blir morgon desto fortare får jag träffa Sofie. Hon ligger på tåget nu sen många timmar tillbaka. Tänkte svänga förbi Hans-Jons innan jobbet så jag får krama om henne lite=) Om inte tåget blir massa timmar försenat då såklart. (vilket inte är helt otippat)

Sov gott alla söta!

2 kommentarer:

Erika sa...

Tack söta! Känns aningen bättre idag!

Åh va mysigt att Sofie är hemma! Ni får passa på att kramas och mysa massor! Hälsa henne så gott och ge henne en kram från mig med!

Stor kram!

Erika sa...

Kardemummakaffe fixar du lätt själv! Jag häller i kardemummapulver i kaffepulvret! Vi måste koka minst fyra koppar på vår bryggare och då har jag i ca en tesked mumma! Blir riktigt gott! Som att få en bulle till kaffet fast det är i koppen! Haha! Vimsigt värre!

Kram!!