2010-02-17

Ovant att göra helg så tidigt, men jag ska vara ledig med gott samvete för jag tycker jag gjort rätt för mig idag.

Fasen vilken läskig krasch Anja gjorde... Jag blev alldeles kallsvettig och illamående. Det gjorde ont i hela kroppen. Givetvis extra synd med tanke på att hon var på väg mot medalj. Men vad pysslade stolpskottet som startade före henne med??? Haha! Nu håller jag mina tummar för Emil Jönsson i sprinten. Heja heja heja!
Ska nog ta och lyxa mig lite med en martini nu snart, blandat med citronfanta:) Det är gött det!

Förra veckan när jag gick iväg med posten så såg jag en tröja hängandes inne på Lindex som jag genast kände att jag måste ha, men jag kunde inte riktigt bestämma mig för om jag skulle ha en röd eller blå. Tufft I-landsproblem... Ja allafall så klurade jag på det lite och jag nämnde väl för Sofie att jag sett en fin tröja. Så nån dag senare fick jag en påse med försenad julklapp från henne. Jag fick BÅDA!!! Hon visste ju inte vilken jag ville ha eftersom jag inte nämnt nån färg mer än att den var randig. Hade jag inte fått båda så hade jag nog än idag inte kunnat välja vilken jag ville ha:)

Kan tillägga att tröjorna är finare i verkligheten än på bild.

1 kommentar:

Erika sa...

Haha! Ja en del böcker blir man helt inne i! Vad tyckte du om Den förlorade symbolen då? Jag har snart läst ut denna och då har jag inget att läsa! Har du tips på nån bra bok? =)

Jättefina tröjor! Vilken snäll syster som gav dig båda! =) Svårt när man inte kan välja!

Hoppas ni med får en trevlig helg! Kramar!!