2010-02-06

Lördagsgodis!


Kom hem från kalaset lagom så jag hann fixa te och poppa popcorn till melodifestivalen. Ja, inte vet jag inte. Gillade Salem Al Fakir bäst tror jag, även dom där Pain of salvation men några vinnarlåtar var det då inte.

Kalajset var trevligt och Mari hade bakat jääääättegoda smörgåstårtor! Funderade ett tag på att sova över där men valde att åka hem då jag hade, och fortfarande har, ont i skallen. Det hon fick var en vit fin orkidé med kruka (det var det hon önskade sig) och även en fin fotobok som jag fixat ihop! Men det är då ett stort jäkla åbäke till hus dom köpt. Man kan lätt gå vilse! Kanske redan nu ska paxa ett rum? Vilket rum kan jag få Mari??

Gluttar lite på Spiderman 2 på tv nu, har ljudet av och lyssnar samtidigt på massa härlig musik på Spotify. Då kan man ju tycka att det är överflödigt med tv:n... men icke! James Franco är ju med i filmen!! Och det är faktiskt en av dom bästa anledningarna till att kolla på tv överhuvudtaget.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Varje gg jag ser din header så vill jag hoppa i o bada!

Mari sa...

Du kan ju sova i olika rum varje gång du är å hälsar på! haha ;-)