2010-02-09

Ett litet inlägg kommer här:)

Igår vaknade jag av ett sms kl. 06:37 från Sofie som skrev att hon var hemma på Hans-Jons. Jag kände mig ovanligt pigg så jag klev upp efter en liten stund och gjorde mig i ordning. Jag hann träffa henne en timme ungefär innan jag åkte och jobbade.

Sen efter jobbet lämnade jag av min bil som skulle på lite service och pappa hämtade mig. Sen var det middag med HELA familjen för första gången sen maj!! Mys!

Vi spelade även en omgång Bezzerwizzer och utan att skryta kan jag säga att det blev en promenadseger för undertecknad.

Även idag var det middag på Hans-Jons, lasagne!! Spelade även en omgång idag:-) Och sen kollade vi såklart på Mästarnas mästare. Det är ett RIKTIGT BRA program!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Vad mysigt att Sofie är hemma:)
Ja visst ser vi nördiga ut;) 11 timmar i labbet.. det går inte att känna sig annan. Kramar!

stina sa...

haha det e sant.
eller jag lyssnade men min kropp lydde inte.
helt sjukt tycker jag att först åka på magsjuka och sen direkt kommer en ny sjukdom blää.
hoppas du o syster har kul!
kram

stina sa...

jag åt half baked igår, slurp.
du måste prova den jag alltid äter! jag gillar ju glass som har choklad i sig, eller kolaaktiga glassar. torsk på choklad yes!
hoppas du har en strålande helg!
kram