2010-02-14

Best valentine´s ever?

Nu ska jag chocka er med ett inlägg med fler än två bilder:)
Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag, för det har jag haft!

Började faktiskt dan ovanligt tidigt, vaknade redan 08:22 och det hör inte till vanligheterna precis. Slumrade väl till kanske en halvtimme till innan jag klev upp. Satt en sväng vid datorn innan jag klädde på mig och rafsade ihop lite grejer och for till Hans-Jons för att plocka upp lillasyster.
Vi åkte upp till Koldemoåsen där jag senast var nångång på mitten av 90-talet skulle jag tro. Vädret kunde nog inte varit mer perfekt, runt -10 och strålande sol! Hur underbart som helst! Då älskar t.o.m en sommarmänniska som mig vintern.

Det var förutom jag och Sofie även Jennie, Lovalisa, Thomas (även om han jobbade), Linnéa, Johanna, Malin, Martina, Robert och Victor. Skidåkning, fika och korvgrillning. Love it! Lånade Jennies skidor så det blev några åk faktiskt.







Det blev sen dusch, läsning, middagsvila och lax hemma hos modern och fadern. Mamma bjöd sen med mig och Sofie på bio. Vi såg It´s complicated och den var ju riktigt rolig. Och satans vilket fint hus Meryl Streep bodde i. VILL HA!!!! En bra avslutning på en helt underbar dag! Eller ja, avslutning kanske är att ta i eftersom jag är vaken fortfarande några timmar efter att filmen slutat. Pratat lite med Malin och kollat på OS, varvat med Catch and release och En annan del av Köping på tv4 play.

Igår var det spel, Melodifestivalen och skidskytte hemma med familjen. Trevligt!
Och hur söt var inte Erik Saade då?? Mmmmm! Fast jag kanske inte utryckte min betuttning lika mycket som systern;)
Har en riktigt härlig vecka framför mig. Är ledig i morgon och sen jobbar jag bara tisdag och onsdag för jag har tagit ut två semesterdagar på torsdag och fredag:)

6 kommentarer:

stina sa...

det är bra med bilder i bloggen tycker jag!
lät som en bra valentine.
vad ska du göra på dina semesterdagar då?
kram!

Amanda sa...

Åh vilken härlig dag! Själv var jag inne hela dagen och packade :P Men lite kärlek har jag fått som tur är ;) Hoppas din lediga dag varig bra!

Anonym sa...

Låter som en toppen dag! =)
Jag är hel nöjd med den vinsten =D
Det ska jag lägga på min tattoo den 25:e ;-)
Kram!

Anonym sa...

Låter som en toppen dag! =)
Jag är hel nöjd med den vinsten =D
Det ska jag lägga på min tattoo den 25:e ;-)
Kram!

Svorsken sa...

Åh det ser ut som ni hadde en jætte hærlig dag!

stina sa...

jag har heller aldrig varit i oslo! ska bli så kul att komma iväg på en liten trip!
hoppas du får underbara lediga dar med! kram!