2010-01-14

Long time ago


Bloggar med bilder är ju faktiskt roligare än bloggar utan. Men bilderna är inte det viktigaste enligt mig, utan texten är det som avgör om jag gillar en blogg eller inte.

Har varit lite klent med bilder på min blogg senaste tiden, men jag har liksom inte fotat nåt vettigt alls. Ute går det ju inte att ta kort utan att frysa sönder fingrarna och inne finns ju inget att ta kort på tycker jag. Bjuder er på en riktigt gammal bild i stället. Foto: Calle Zetterlund.
Bilden är tagen i juni 1980, så det var ett tag sen.

Har varit på riktigt bra humör dom senaste dagarna, särskilt igår har jag för mig. På kvällen kändes det som om min kropp hade en massa överflödig kärlek som ville ut. Men det fanns liksom ingen att ge den till (förutom Lea då). Låter detta vettigt eller är jag ute och cyklar i vanlig ordning??? Som häromdan när det kändes som jag hade ljusare hår än jag faktiskt har. Hur kan man känna det liksom???
Antar att ingen säger emot mig när jag säger att det är en karl som behövs. Men vart fan hittar man en vettig sån då?? Chanserna att det ska klicka från båda håll känns ganska minimala enligt mig, men plötsligt händer det...
Time will tell!

3 kommentarer:

Hanna sa...

London var bra. Inte nån hallelujha-moment upplevelse enligt mig men Maddame Tussauds var kul och på Primark kunde man hitta sina guldkorn. Öl på en mysig pub är ju underbart så jag rekomenderar absolut London, kanke dock när det är liiite varmare. En vårdag i parkerna kan jag tänka mig är fantastiskt!

Hoppas du mår bra.
Kram o Puss!

Svorsken sa...

Ja det hænder nær man minst anar det,en kund hos er eller en i køn på Ica,man vet aldrig så håll øgona øppna!!:)
Tack før erbjudandet om pass av Lukasen føresten:))

Hanna sa...

Jag åker tillbaka till Uppsala imorgon. Samtidigt som det känns som om jag varit här jätte länge gick allt liksom fort..!
Hoppas du får en jätte mysig helg.
Stor kram