2010-01-24

Denna dagen ett liv?

Ni får ursäkta mitt bleka tryne, men dels har jag ofantligt svårt att se normal ut på bild (så fort en kamera kommer fram börjar jag maniskt göra miner) och dels så är webkameran inget vidare. Dessutom dåligt ljus.

Ville liksom bara visa er hur mysigt vi hade det i soffan när vi gluttade på Joel Kinnaman i Johan Falk. Lea med nosen på min axel:-)

Idag har jag inte varit särskilt produktiv alls. Det enda vettiga jag gjort är att jag rev ut sängkläderna tidigare på dan. Det betyder alltså att jag måste bädda innan sänggående. Trökigt som attans att göra det själv när man måste gå runt sängen flera gånger för att rätta till lakanet. Det går ju så mycket lättare om man är två. Men det är skönt när det är gjort för det är ju så mysigt att sova i en renbäddad säng.

Tur att jag är ledig i morgon med, annars hade jag nog kanske fått lite dåligt samvete för att jag inte gjort nåt vettigt. Får ta igen det lite i morgon. Ska åtminstone ta mig ut på en långpromenad!
Annars har jag bara tagit ett bad och kollat på massa avsnitt av Beverly Hills. Är inne på säsong 8 nu.
Idag har min yngsta kusin Mikaela fyllt 18 år! Fattar verkligen inte vart tiden tagit vägen, minns ju henne som på bilden ovan. Åren har visst gjort lite med mig med...

Inga kommentarer: