2010-01-19

Böcker!


Sitter och beställer lite pocketböcker från cdon. Vissa kanske tycker att man ska läsa ut alla böcker man redan har först. Jag är inte helt med på det.
Det blir bland annat dom tre första böckerna i Twilight-serien. Den fjärde finns ännu inte på pocket och jag gillar bäst att läsa pocket. Jag tycker det är mycket lämpligare. Särskilt eftersom jag ofta släpar med mig boken jag läser till jobbet och läser på lunchen. Nu om dagarna är min väska TUUUUNG, läser ju fortfarande Den förlorade symbolen. Tar ju lite tid eftersom den är på 615 sidor. Men nu är det inne på sista hundringen allafall. Men jag vet ju att när den kommit ut på pocket så kommer jag köpa den även om jag redan läst den. Har ju dom andra fyra av Dan Brown så samlingen måste ju vara komplett!

Så jag tänkte alltså sen ge mig in på Twilight. Dom jag känner som läst dom säger ju att dom är skitbra. Att man nästan blir besatt och inte kan släppa dom. Såna böcker gillar jag! Har ju även sett första filmen och gillade den. Och jag har då aldrig nånsin varit med om att filmen varit bättre än boken.

Nä nu lite vattendrickning, tandborstning och läsande! Men jag tvivlar på att det blir särskilt många sidor för ögonen känns ovanligt tunga idag.

Inga kommentarer: