2009-12-22

Slut..?

Igår var jag med om nåt jag aldrig vart med om förr. Jag skulle tanka för att det var snudd på snustorrt i tanken. Men när jag kom till macken så fanns där en lapp att det var slut på 95 oktan och det skulle komma i morgon (idag). Det var så pass kris att jag inte skulle klarat mig att åka hem och lämna av mamma som var med mig och sen hem till mig och sen till macken på väg till jobbet idag. Kunde visserligen ha tankat i Bollnäs innan jag åkte hem men jag hade ju knappast räknat med att det skulle vara slut.
Jag tog en liten chansning och faktiskt fick jag ut en liten skvätt, 12 liter drygt. Sen var det verkligen slut. Kändes verkligen mysko att bensinen var helt slut, sånt ska ju liksom alltid finnas.

Nu ska nog jag ta och krypa ner i sängen. MYCKET tidigt för att vara en nattskrutt som mig men jag orkar verkligen inte vara uppe längre. Har haft fullt ös på jobbet idag och det blir nog minst lika i morgon. Sen är det ju dessvärre så att jag fått nån baselusk... Förkyld:-( Känns tack och lov inget i kroppen och jag har inte ont i halsen eller så, men snorig och döven i skallen. Nä sängen nu så jag får lite vila inför morgondagen.

Inga kommentarer: