2009-11-03

Minns ni att jag la in den här bilden för ett tag sen på mina nya foton?
Föreställ er nu samma bild fast utan den stående ramen. Då har ni kommit rätt med tanke på det numer ser ut:(
Tidigt igår morse så vaknade jag av ett brak. Fattade inte vad som hänt men jag gick upp och kissade allafall och såg inget konstigt på vägen dit, var ju visserligen alldeles mörkt men ändå...
La mig igen och tänkte väl att jag kanske bara drömt eller inbillat mig. När jag sen klev upp på riktigt såg jag att den stående tavlan då var inklämd till hälften bakom soffan. Hann inte kolla det närmre då men igår när jag kom hem och skulle hänga tillbaka tavlan så hade ju hela ramen spruckit och det var glas överallt. Fick dammsuga i soffan och under och bakom. #¤%=""/&½"%=* Aaaaaahhh! Den hann liksom bara hänga uppe i en vecka=( Det som tydligen hänt var att ramen gått sönder i upphängningsfästet på ena sidan...
Jag vill ju ha en exakt lika ram så det lär väl dröja ett tag innan bilden kommer upp igen.

Är det min karma att sånt här alltid händer mig??

Inga kommentarer: