2009-11-15

Fy för denna dag

Jag som älskar söndagar i vanliga fall har inte varit tillfreds med mig själv idag. Usch och fy! Har varit på riktigt dåligt humör, låg, arg, ledsen, förbannad... You name it and I felt it!
Vet dock inte varför? Det är inget särskilt som hänt eller så. Vädret kanske spelade in, och även att jag haft lite ont i skallen och min krånglande skuldra. Vet inte riktigt hur jag ska göra med den. Kanske väntar och ser om det blir bättre när jag får nya sängen.
Fasen vad jag blev sugen på ostkaka helt plötsligt! Med saftsås, mums! Men nån sådan finns inte i min ägo just nu så jag får nöja mig med kladdkaka:) Jag tycker faktiskt att kladdkaka alltid är godare när den stått i kylskåpet och blivit lite seg.

Städat klart idag har jag gjort! Skönt när det är över för det finns inte mycket som är tråkigare än att städa.

Nä, kladdkaka var det visst! Med hallon och kolla lite på My so called life. Nostalgi utan dess like;) Köpte boxen för ett tag sen men det har inte blivit av att se förrän nu. Var nog inte många tjejer i min ålder som inte var kär i Jordan Catalano...1995.

Förresten: Är det nån av er som läser min blogg som har lånat 27 dresses av mig?? Har lånat ut den till nån för ganska länge sen och jag har ingen aning om vart den kan vara... Vill ju ha den tillbaka!

1 kommentar:

Erika sa...

Åh Jordan Catalano!! Han var man ju inte nå kär i! =)

Usch va jobbigt med såna dagar när allt är fel och man inte riktigt fattar varför! Hoppas du har en bättre måndag och att du får en bra vecka!

Kram!